A hallgatók hat pontja

A videóban szereplők, megjelenési sorrendben


Lágymányosi kampusz, ELTE, Budapest
Fatér Ambrus, Hallgatói Hálózat
Horváth Dávid, Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája
Hermann György, Oktatói Hálózat
Cseh Luca, Középiskolai Hálózat
Berger Dalma
Ratkóczi Huba

Illyés Gyula Gimnázium, Budaörs
Gyeskó Ágnes
Szép Adrienn
Farkas Benedek

Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont, Pécs
Arató Vilja, Hallgatói Hálózat, Pécs
Takács Bálint, Hallgatói Hálózat, Pécs

BTK, Szegedi Tudományegyetem
Kiss Timi, szegedi Miérthallgatók
Molnár H. Boglárka, szegedi Miérthallgatók

BTK, Debreceni Egyetem
Porcsin Levente, Hallgatói Hálózat, Debrecen
Sándor Sára, Hallgatói Hálózat, Debrecen
Nagy Péter Ábel, Hallgatói Hálózat, Debrecen

Budapesti Corvinus Egyetem
Deák Dániel, Oktatói Hálózat
Kerényi Máté, Hallgatói Hálózat
Kóbor Andrea, Hallgatói Hálózat

Igazgyöngy Alapítvány és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Berettyóújfalu
L. Ritók Nóra
Tóth József
Kovács Lajos

Színház-, és Filmművészeti Egyetem, Budapest
Horváth Kristóf
és sokan mások

zene
Berger Dalma
Ratkóczi Huba

slam
Závada Péter
Simon Márk

rendezte
Gulyás Márton

gyártásvezető
Muhi András Pires

operatőr
Szabó Zoltán
Benkó Tamás
Dévényi Zoltán

hangmérnök
Érsek Lajos
Rochlitz Tamás

smink
Dudás Tímea

vágás, utómunka
Kiss Imi

animáció
Ásmány Zoltán
Sánta Balázs

ötlet, szakmai háttérmunka
Barabás Richárd
Barta Vica
Berlinger Edina
Bernáth Flóra
Böjte Ágnes
Csányi Krisztina
Deczki Sarolta
Dér Zsolt
Füzessi Károly
Gács Anna
Gyenge Zsolt
Horváth Balázs
Kadlec Gergely
Kristóf Borbála
Lukács András
Néder Panni
Pálya Pompónia
Papp Gáspár
Prinz Dániel
Stribik Ferenc
Szőnyei Dávid
Teveli Dalma
Tóth Fruzsina
Török Ádám
Vida Júlia

külön köszönet
Balázs Gábor
Gápár Mihály
Juhász András
Kőváry Tamás
Lukács Péter Benjámin
Rajna Gábor
Vass Árpád
Szép Tamás

Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Informatikai Kar
Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Társadalomtudományi Kar
Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Természettudományi Kar
Budaörsi Illyés Gyula Gimnázium
Pécsi Tudományegyetem, BTK
Szegedi Tudományegyetem, BTK
Igazgyöngy Alapítvány és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Színház-, és Filmművészeti Egyetem

This entry was posted in hírek, HU, szolidaritás and tagged , , . Bookmark the permalink.