Így ünnepelte Fekete György és akadémiája a Magyar Kultúra Napját

Próbálok visszaemlékezni, de azt hiszem 14 éves korom óta nem voltam olyan rendezvényen, amin rámparancsoltak, hogy énekeljem a himnuszt. Ez a Magyar Művészeti Akadémia kultúrestjén megtörtént. Nem személyesen nekem szólt szerencsére, hanem a majdnem teli Urániának, ahol az MMA és meghívott vendégei a Magyar Kultúra Napját ünnepelték. Már akkor sejthettem hogy ez lesz, amikor a színpad fölé a Paraneisisből vetítettek idézetet. Nincsen nekem bajom a himnuszénekléssel, ismerek rendes himnuszokat is. Csak akkor esett le, hogy az Uránia nagytermének hátsó sorában, középen ülök egy a szürke zakók között rikító kék kardigánban, a homorú padló miatt szinte egyvonalban a konferansziéval, és az összes néző fölött. Sok volt az ősz fej, de a legőszebb az első sorban állt az emberi erőforrások minisztere és az oktatásért felelős államtitkár mellett. Fekete György lett az a magyar politikai figura, akit kizárólag a frizurája miatt ki lehet szúrni egy mozi hátuljából is. Közben azt vettem észre, hogy éneklem a Himnuszt.

A teljes beszámoló az MMA Magyar Kultúra Napján tartott ünnepségéről a cink.hu oldalán.

This entry was posted in hírek and tagged , , . Bookmark the permalink.